vaknade nyss o:

Godmorgon!
Eller godmorgon kanske inte var det bästa ordet eftersom att klockan är kvart i 2.. Men jag vaknade i alla fall nyss. Min pappa skulle ha väckt mig klockan halv 7, men väckte mig klockan 10 istället. Då det blev att jag stannade hemma och somnade om. Men om inte Tina och Nicco har bestämt med någon annan så blir det väl att vara med dom idag. Tina ville gå hem till Joel, så det blir väl att gå hem till han då! Så jag ska väl vara med don idag. Sen på kvällen ska kanske Kristina sova här. Jag vet inte om vi börjar samma tid, men  i så fall får väl hon komma till skolan en timme tidigare eftersom att jag börjar åtta och hon börjar 9 tror jag. Men det löser sig. Igår var jag i alla fall på fotboll första gången. Herregud vad roligt det var. Kristina var också där och hon tänker fortsätta. Det tänker jag med. För det var verkligen jätteroligt. Och jag har ju köpt massa fotbolls saker för över hundra euro. Men det spelar
ändå ingen roll för jag ska börja på fotboll!
Mer idag har jag inte gjort eftersom att jag vaknade nyss. Men nu ska jag i alla fall sätta på en låt och ja.. Vi får se sen. Så ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0