vissa männsikor

är upptagna med att leva, medan vissa människor har köpt sitt liv på ett lotteri, och väntar på vinst.

chobre världen! sitter i mitt rosa rum som snart blir vitt / care. hela mitt rum luktar bananflugor och energidrink. min säng är full med gamla fotografier,mobilladdare och linsvätskor. På mitt nystädade golv ligger det fortfarande högar med kläder,rosa flufftofflor och en reseväska med packning från juni, som jag fortfarande inte plockat upp! igårkväll var jag och elizabeth och röjde runt i terminalen, vi blev hotade av två emos som satt på en bänk, vi skulle tydligen skaffa oss ett liv. vi satte oss i terminalens resevagnar och åkte hem. somnade tidigt / vaknade tidigt av elizabeths väckarklocka?! hon for hem redan vid tolv och lämnade mig här. idag har jag bara varit på en dator utan internet, och allmänt tråkat. nu sitter jag och ska strax se på -> idol som jag förövrigt missat varje avsnitt av det här året. skitsamma, imorgon ska jag till stan och träffa dinah & jennifer. och så måste jag hämta massa kläder från östernäs. jag har målfärg på alla mina kläder, helt wierd. men nu pil teve. vi hörs någongång eller så kollar ni helt enkelt på andra bloggen, pussheys <:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0