alexandra hissar och dissar!

- Vintervärme.
Vintern är ju ofta kall och blöt, men när det väl är varmt ute på vintern är det inte så blött heller. Och då kallsvettas man inte lika mycket som man gör när det är kallt.
- Varm oboy.
När man fryser på vintern och om man är sjuk eller har ont i halsen så är nog oboy det jag rekomenderar mest! Det är skönt för halsen, det värmer upp ens kropp om man fryser, och när man är sjuk brukar man ofta inte känna smaken av olika maträtter eller drycker, men man känner alltid smaken av Oboy, och det är alltid lika gott!
- Fredagar.
Det är så skönt att vakna på en fredagmorgon och känna att det är sista dagen  i veckan och att man kan göra vad man vill. Jag älskar Fredagar därför att man orkar mycket mer på en Fredag otroligt nog. Och på Fredagar kan man göra precis vad som helst.
- Mandariner.
Tar man en måste man ta fler. Det är jättegott med mandariner. Det innehåller mycket C-vitaminer och det är både gott och nyttigt. Tar jag en måste jag bara ta flera. Det är nog min favoritfrukt.
- Disney Channel.
Jag älskar verkligen Disney Channels underbara filmer. Nästan alla Disneyfilmer är bra och för något bra med sig. Jag älskar dom bra sluten på filmerna och innehållen är bäst! Jag älskar verkligen Walt Disneys filmer!
- Att vara sjuk.
Visst, man slipper skolan och så.. Men det är verkligen inte roligt att vara hemma hela dagen och vara sjuk. Man kan inte gå ut, man e rädd att bli ännu mer sjuk, man orkar inte äta eller något. Det enda man får göra är att sitta hemma och vara på datan. Usch, jag hatar att vara sjuk.
- När internet far bort.
Usch, jag hatar när internet far bort när man håller på med något viktigt. Tillexempel om man håller på att skriva ett blogginlägg och det är ett långt inlägg, så far internet bort och man måste först få tillbaks det, och sen först kan man skriva sitt långa inlägg igen..
- När man loggas ut från msn automatiskt.
Det är jättejobbigt att loggas ut från msn automatiskt. Man kanske inte chattar med någon, men det är jobbigt endå. Jag HATAR att bli utloggad från msn.
- Skolan.
Skolan.. Usch säger jag bara. Det är ju kul att träffa alla klasskompisar och så, men annars är det bara skit. I alla fall i den skolan som jag går i. Jag har ju berättat varför och så. Det är liksom bästa klassen i sämsta skolan.. Herregud..
- När YouTube trögar.
När man har längtat efter att få lyssna på sin favoritlåt, eller fast det inte är ens favoritlåt, så när det inte funkar så blir man inget annat än arg! Jag hatar när det inte funkar. Och när det trögar. Hatar verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0