bestfriend

Oj! Här bloggar ingen mera! Ska försöka bli aktivare! Idag i skolan somnade jag typ tjugofyrasju. Fysatan vad jag älskar svenskatimmarna med Doris<3 Fast ne. Ikväll har det hänt lite saker (a) Alexandra och jag är typ världens lyckligaste right now menatt. Satt och snackade med sötast just men han loggade ut skulle sova. Och jag har då absolut inte en miljard läxor men skiter i't liksom. Mitt spotify funkar inte heller, fyfan vad min dator suger sometimes. Iallafall imorgon ska jag vara med Dinah Aresh och Shajan. Men nu borde jag börja lägga mig för är fett trött trots att jag sovit bort hela kvällen från 6 till 8,9 typ. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: filippa

Fin bild ! :)

2010-10-05 @ 09:15:52
URL: http://filippalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0