dålig uppdatering..

Förlåt för den såliga uppdateringen, jag sa att jag skulle skärpa mig, men nu ska jag det på riktigt. Min dåliga uppdatering beror på att jag har mest vart ute denhär veckan och inte har haft tild att blogga. Men nu så ska jag skärpa mig fast jag ska ut och så.. Så nu ska ni få en bra uppdatering!

Idag ska jag vara med Vanessa. Vi ska vara i stan tror jag, men i Strandnäs också. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men jag tror att jag kommer ta lite bilder. Jag måste nog börja ladda upp lite bilder från min mobil nu, eftersom att jag tar dom flesta bilder med den nu för tiden. Min kamera har slut på batteri, och jag orkar inte ladda den. Och jag hittar inte ens laddaren så.

Men nu ska jag inte babbla om det mera, utan nu ska jag åta frukost, hörs senare!


Kommentarer
Postat av: alice

snygg blogg!

2010-09-27 @ 18:27:58
URL: http://alicewiksten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0