dunka mig gul och blå

ingen skola idag heller, fråga inte. men i allafall så vaknade jag halv nio, och jag började åtta, great. jag hade värsta ont i huvudet och så vidare.. nu är alexandra sjuk, asså ni ska inte tro att vi båda skolkar eller något sånt, för jag hade ingen aning om att hon var sjuk tehe. senare idag så ska jag bara sova, lyssna på musik. och yeah, har typ 10000 års utegångsförbud också, och nu får jag tydligen inte komma till pappa heller för att jag försov mig.. seriöst. nu ska jag försöka tänka åt rätt håll ett litet tag iallafall, pusshejs.

Kommentarer
Postat av: albulena

jag diggar dina glasögon.

2010-09-16 @ 21:20:32
URL: http://aalbulena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0