hänt mycket ikväll ..

Hejsan!
Inte uppdaterat på ett tag, men ska skärpa mig nu. Ikväll så har jag och Vanessa varit på tvärsan. Där var Alle, Shajan, Simon P, Gabbe, Dinah, och Kristina. Och såklart massa mer folk, men dethär var dom vi umgicks med. Det hände lite saker, men det fixade sig, tror jag. Och ja.. Imorgon har Vikingaåsen disco och jag & Vanessa ska dit med varann. Efter det vet jag inte om vi ska sova över eller inte. Men i alla fall så på Lördag ska i alla fall vanessa sova hos mig eftersom att vi ska på kryssning på Birka paradise, det kommer komma bilder från det också! Min pappa jobbar ju där och han bjöd med mig från söndag till måndag, så då sa jag ja! Och jag fick ta med mig en kompis, och då tog jag med min vanessa :)

Men nu ska jag snart gå och sova, eftersom att jag ska upp klockan sju imorgon och klockan är tolv om tio minuter. Så vi hörs, jag uppdaterar imorgon! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0