Hos Vanessa

Hejsan!
Just nu sitter jag med Vanessa hemma hos henne. Vi skulle egentligen ha tränat nu, men Vanessa ville inte det, så det blev inte så i alla fall. Idag har vi varit på stan, där va Frida, Reneé, Joel, Frans, och masas andra folk. Joel och Frans hade typ klätt sig helt cepe. Haha, höll bara på att dö. Och sen så åkte vi till mig och där åt vi. Efter det åkte vi till Mattispunkten och köpte bacon, haha, fråga inte varför, för jag vet faktiskt inte. Imorgon vet jag inte vad vi ska göra, men på kvällen ska i alla fall jag sova över hos Reneé. Vi ska säkert till stan eller nåt. Ikväll ska jag och Vanne göra nåt, ska försöka åka till stan eller nåt, men jag vet att det inte kommer funka.. Eller jag vet;) Jag ska säga till henne att jag ska ta henne till en plats, och sen ås ska jag skjutsa henne till WHA! Mohaha, vad hon kommer bli sur! Menmen nu ska jag va på datan lite sen ska jag lura henne, hahah ;)
överredigerad bild så ni vet.
glöm bara inte bort frågesunden längre ner! :)

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis

Hej, TÄVLING ÄR AVSLUTAD I GISSA VEM, så gå och kolla om det var rätt kändis. Om du hadde rätt så är du länkad, gå in och kolla :)

2010-09-18 @ 12:25:01
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0