jag hatar strandnäs skola.

Hejsan.
Jag kan börja inlägget med att säga hur jävla förbannad jag är.
För det första så har jag och Wilma och Linus bråkat med varann. Jag och Wilma visste inte att det skulle bli så stort av att man kallade någons tjej för Mustachman. Men tydligen blev det det. Så Linus vred om Wilmas arm, hon bröt nästan den. Så såklart skulle vi till skolkuratorn. Där blev det slagge mellan mig och Linus. Och idag skulle jag och Wilma och Linus till rektorn?! Alltså herregud. Nu får jag inte gå ut eller nåt, min pappa är förbannad..
Och för det andra..
.. Så hatar jag strandnäs skola, dom dömer bara tjejerna där. Det är dom som får allt fel. Killarna är det fan inget fel på, men tjejerna är det tydligen väldigt stora fel på. Eftersom att allt som händer skyller dom på tjejerna. Jag blir så trött på strandnäs. Jag hatar verkligen den skolan. Ni som bor på Åland och inte går i strandnäs.. Börja aldrig i hela livet där. Det suger. Och tjejer ska verkligen inte börja, jag lovar, ni kommer ångra er. Jag tror att Ytternäs är helt okej, och Övernäs med. KHS verkar också bra. Men verkligen inte strandnäs, jag vet inte hur mycket jag ska skriva om att jag hatar den skolan, men ja.. Börja aldrig där iallafall.
Nu ska jag inte vara så negativ. Idag har jag bara varit i skolan, en hel slöjdtimme gick till att sitta i ett kansli och vänta på att man skulle få komma in till rektorn. Sen när jag satte mig i bilden och var på väg hem så hade pappa damp på mig. Ååh, jag satt bara och grät. Jag tänker inte berätta varför jag grät. Det är en för stor sak att säga. Jag hatar verkligen jorden ibland. Usch. Men jag har iallafall en som jag älskar mest av allt, Reneé. Reneé, du vet inte hur mycket jag älskar dig bästastebästavän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0