jagvetjagvet.

ja, jag vet att vi inte är aktiva eller nåt. men det är för att vår design och alt bajs.. ja.. men vi ska fixa det till nyår. då fyller ju faktiskt vår blogg ett år. ojojoj vad jag längtar till nyår.
men i alla fall. idag var jag och renee på stan. där träffade vi hannes och frida så va vi med dom ett tag. så kom kim, så va vi med kom i kanske 20 minuter. sen stack vi. sen typ åkte vi hem till renee. så lagade vi en cykel, eller.. HAHA, stylade.. men det blev bara en planka på pakethållaren denhär gången, imorgon ska vi fixa mer. så cyklade vi med det först till stett. sen till strandnäs, sen tillbaks till ytternäs. på tillbakavägen så kom sami. :) vi cyklade med honom och ja, jag filmade lite. och ja, han sjuktsade mej på lilla cykeln och renee tog hans. haha, han skulle såklart stegra.. haha!:) sen när jag kom till renee skulle jag hem. och ja.. nu bloggar jag. :p men nu orkar jag inte blogga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0