Morgonpigg .. ?

Godmorgon.. Eller just godmorgon vid denhär tiden är nog inte rätta ordet, haha. Nejmen, jag vaknade ganska tidigt idag, trots att det är Lördag.. Jag och Dinah och Vanessa vaknade ungefär vid 10 tiden. Då gick vi ner och lagade frukost. Efter det kollade jag klart på Avatar, och herregud vad bra den var. Det är nog lugnt den bästa film jag sett. Jag har aldrig sett något bättre. Efter att jag hade sett på Avatar såg jag på Fucking Åmål. Den var väl sådär. Inte dålig, och inte det bästa jag sett. Helt okej.
Idag ska jag, Dinah och Vanessa på hockeymatch. Det är rätt många där i det laget som vi känner så därför ska vi kolla. Haha, min pappa kommer snart med grejer till mig. Så efter det ska vi väl ta något att äta och sen så ska vi gå på matchen. Hoppas "vårt" lag vinner, haha, jag vet inte vad jag ska kalla det, men jag hoppas att det laget som vi hejar på ska vinna.. Såklart.. ;)
Men nu ska jag nog se om jag hittar en film att se på. Eller om jag vill se någon film, annars får jag väl hitta på något med Dinah och Vanessa. Men Vanne duschar så.. Haha, får väl lyssna på musik. Sen senare idag så ska ju jag sova över med Reneé. Vet inte vad vi ska göra, eller jo.. Kanske ta bilder till bloggen och fixa lite på Peggylex, kanske in till stan en sväng och så. Jag behöver verkligen en ny foundation. Får se om jag hittar, säkert gör jag de.
Ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: MADDES

Hej! Hur mår ni idag? Kram

2010-09-18 @ 18:07:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu? kram

2010-09-18 @ 20:24:08
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: taack :D Söt blogg ni har

2010-09-18 @ 23:30:33
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Jenny Kring

sv: Tack så jättemycket :) Forsätt gärna läsa min blogg om du gillar den. Ha en fin söndag. Kram

2010-09-19 @ 12:06:59
URL: http://jennykring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0