nattbloggar!

Hejsan! Som ni ser på rubriken så nattbloggar jag! Jag har verkligen tråkigt, men jag ska snart sova. Och Reneé har fixat en ny header som ni kanske också ser. Jag tycker den blev bra, men hon ska ändra bilden på henne.
Imorgon ska jag efter skolan ut och springa med Vanessa som jag kanske skrev i det förra inlägget. Jag vet inte hur långt, men en bra bit i alla fall. Jag tror att jag ska börja träna på heltid, eftersom att jag tycker det är jätteskönt att springa och träna och så. Och så ska jag börja på ishockey eftersom att jag verkligen älskar ishockey. Jag har villat börja på det sen förra vintern, men jag har glömt bort det till och från. Men nu ska jag äntligen börja! ♥
Och imorgon efter att jag har sprungit ska jag vara med Reneé. Jag vet inte vad vi ska göra, kanske cykla till stan eller något. Bilder kommer det i alla fall. Jag tror att jag tar med kameran, men annars blir det bara mobil bilder.
Och jag glömde berätta att idag när jag och Reneé skulle cykla till henne så tappade jag min mobil utan att jag märkte det. Så hade en gammal kärring hittat den och så hade min pappa ringt så hade han hämtat den från henne ? Haha, otroligt alltså ? Jag har aldrig tappat min mobil förut.. Men just nu hände det så.. Men att.
Men nu tror jag att jag inte ska skriva så mycket mer, så får vi höras imorgon. Då kommer det komma mera nys bilder på mig och Reneé. Som det var för nästan ett år sedan! Hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

tack desamma :)

2010-09-20 @ 20:00:37
URL: http://ericahaiko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0