ny header- design

Hejhej.
Idag var jag i skolan, eller inte i skolan.. men.. Vi har haft idrottsdag. Vi va bara  på WHA. Alltså Wiklöf Holding Arena. Jag hade först bozyboll, sen hade jag Zymba.. Och sen gymnastik, eller egentligen ishockey, men jag klarar inte av att vara i samma rum som en viss person. Sen till sist hade jag fotboll. När jag kom hem duschade jag, va på datan lite, och åt lite. Jag ska snart till Reneé och vi ska väl försöka ta lite bilder med hennes nya systemkamera till vår nya header. Sen ska vi fixa ny design och ja. Ska bli kul att se hur de blir. Hon har just nu en tillfällig header, men vi har redan planerat hur vår header ska vara. Vi pratade lite om det igår. Ni får se sen hur det blir. Jag hoppas att ni bli nöjda. Men rosa bakgrund ska vi iallafall ha.




Och justja. Jag och Reneé har ju glömt att hiss och dissa. Men det är på grund av att vi har bråkat lite och under det bråket så gjorde vi nya egna bloggar, men nu har vi bestämt att vi bara ska ha sotavarelser. Så fort jag kommer till min pappa kan jag hissa och dissa sen. Det lovar jag. Men nu ska jag dra till Reneé. Vi syns. Jag skriver säkert ett till inlägg senare ikväll. Om jag får datorn vill säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0