peggylex

Hejsan.
Idag har jag och Reneé cyklat runt med Peggylex runt exakt hela stan, kanske fem gånger i rad. Vi såg busshållplatsgubben och Pokerdoris. Och så va vi på select och köpte mjölk. Så köpte jag en födelsedagspresent till henne. Så körde vi till Esso på Peggylex. så tappade hon den utan att vi märkte nåt. Sen när vi va vid sk8parken så såklart kom hon på att vi hade tappat den först då -.- Så vi cyklade i full farn (gasen i botten eller vafan ? :o) till Esso. Och SÅKLART.. hade den blivit påkörd.. Men som tur va så gick det inte sönder. Jag sa att hon fick öppna det.. Hade köpt ett bästavännerhalsband :) sen så cyklade vi runt, sen till Koitpizza, och sen hem.
Imorgon ska jag till henne på kalas. Sova där, sen på Lördag ska jag va med henne på dagen, sen på kvällen måste jag va hemma.
det va bara de jag skulle säga, hejjs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0