så läskigt.. :s

Hejsan!
Jag kom nyss hem från Reneé och vi har mest varit ute och gått med Diablo och tagit foton med hennes systemkamera. När vi var ute med Diablo så kom det en liten hund som ser ut nästan som min farmors fast brun. Den började skälla och såklart hoppade Diablo på den lilla hunden och jag knde inte hålla emot. Kärringen som ägde hunden blev förbannad på Diablo och skyllde allt på honom. Alltså jag och Reneé fick något så otroligt damp på henne, att hon bara kan skylla på Diablo?! Herregud alltså!

Sen när vi kom hem så tog vi massa bilder och jag lärde Reneé hur man skulle ta på tidsinställda tagningar och hur man fick bort blixten. Haha, otroligt att jag kunde de.. ?! Men iallafall, vi tog massa bilder, både som vi kanske ska ha till bloggen och bara slumpbilder. Och Becky tatuerade sig jättefint på sidan av magen, tatueringen blev verkligen jättefin, och jag längtar tills imorgon så att jag får se den, jag hann inte riktigt ikväll eftersom att jag skulle hem..

Och när jag skulle hem var det jätteläskigt. Jag skulle cykla förbi pommern och alla lastfartyg som står i hamnen. Och jag cyklade så fort jag kunde, alla båtar vinglade och det blåste jättemycket. det var jättemörkt och mitt hjärta slog i 270 kan jag säga.. Jag var verkligen livrädd och jag trodde på riktigt att detdär var mina sista andetag på jorden. Men jag kom ju i alla fall hem till sist, och det var ju det som var huvudsaken.

Och imorgon ska jag till pappa, då har jag ju egen dator och ja.. Uppdaterningen hoppas vi blir bättre efter bloggrenoverningen, om man kan säga så! Jag och Reneé ska ta ännufler bilder till bloggen imorgon om det blir bättre väder. Och jag tror att vi har hittat ett ställe som vi kan ta bilder på. Hoppas det blir bra. Men nu ska jag nog ta och gå in på facebook och gitta lite nytt som jag kan skriva om.




domhär fartygen åkte jag förbi, och tänk, det blåste, regnade, båtarna gungade och det var kolsvart.
Skulle ni klara av det?
Det är nog ett under att ens jag klarade av det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0