sjuk

Idag är jag sjuk. Jag hoppas verkligen att jag inte är det imorgon. Imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen, kallsvettades och mitt huvud bultade.. Jag kallsvettas fortfarande, det är jätteäckligt.. Imorgon ska jag verkligen försöka gå till skolan. Men i alla fall.
Idag har jag ju inte så mycket att göra eftersom att jag är sjuk. Jag kommer mest bara sitta inne och glo på TVn. Och imorgon om jag är frisk så ska jag och Reneé ta bilder till bloggen, och då hoppas vi på bra väder.

Just nu sitter jag och snackar med Nellie och Alexandra på msn. Vi pratar inte så mycket, men lite. Det finns ju typ ingen inne på msn, och det e tråkigt. Så jag har absolut ingetting att göra. Snart ska jag dricka lite varm choklad och kanske något att äta, jag vet inte. Och justja..

Snart är ju vintern här.. Sommarn har redan försvunnit, det gick väldigt fort med sommarlovet och allt. Men man hann med mycket. Ibland älskar jag vintern och ibland hatar jag verkligen den. Ibland är det jättevarm även på vintern, men för det mesta är det förjävligt kallt. För det mesta är vintern rolig, och man kan göra mycket på vintern, men ibland är vintern tråkig och det finns absolut inget att göra.. Jag hoppas att dethär kommer bli en rolig vinter. Jag tror att den kommer bli katt, eftersom att det redan är kallt nu.. Menmen, man får ju hoppas på det bästa.

Men nu ska jag sätta på lite musik och ta en kopp varm oboy. Så att jag inte fryser så mycket som jag gär nu. Så kommer det säkert flera inlägg idag. Jag tror att jag kommer hissa och dissa idag också. Men vi får ju se. Ha det bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0