Vädret är helt cepe :o

Idag har vädret varit helt cepe!
Först på morgonen så var det mulet och dåligt väder. Sen bärjade solen lysa. Sen när det va sol började det att regna. Och nu är det jättemycket sol?! :o Jag förstår mig inte på vädret. Jag vill bara att det ska vara sol, inte blåsa. Som det gör nu. Jag hoppas att vädret blir bättre imorgon. Jag ska inte vara med Reneé imorgon heller. Jag ska vara med Vanessa eftersom att Reneé ska vara med Elizabeth. Jag och Vanessa ska väl typ till stan eller nåt, jag pallar i alla fall inte vara inne hela dagen som idag. Jag har haft jättetråkigt idag och vart på datan i princip hela dagen. Usch, jag hatar verkligen att vara sjuk. Men jag får väl ta och hitta på något roligt. Sen ska jag ta något att äta och kanske en kopp varm oboy igen..

Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

tack så mycket :)

2010-09-16 @ 17:10:57
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0