What a misstake!

Godmorgon på er alla!
Igår var jag kanske uppe bara till halv elva eller något sånt. Jag var jättetrött och min pappa var på kräftskiva. Såklart hade han glömt att ställa klockan på ringning. Så vi försov oss. Men jag ska ändå vara med Vanessa idag eftersom att nu var det pappas fel att allt blev som det blev..
I alla fall så ska jag bara vänta tills klockan blir två så ska jag åka iväg till skolan så att jag kan möta upp Vanessa så ska vi till stan. Före det ska jag hinna med att duscha, äta något, skriva minst två blogginlägg till, och fixa mig. Jag tror inte själv att det kommer bli så himla stressigt. Men kanske lite.
Men nu ska jag ta och lyssna lite på musik, och så ska ni får dagens låt också, jag tror jag vet vilken det blir redan ;) Men det får ni se i ett annat inlägg! Ha det bra så länge!
Kolla också frågestunden under dethär inlägget, fråga vad ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0