inget är som vanligt utan dig och jag saknar dig som ...

Har inte bloggat på ett tag men jag har ju vart sjuk och jag har inte orkat heller, och alla vet att om inte Reneé bloggar bloggar inte jag, om inte jag bloggar bloggar inte Reneé. Det har liksom blivit så. Tror jag i alla fall.
Men igår var jag i skolan för första gången på hela veckan och jag vart total dissad av alla! Det är seriöst sant. Jag gick ensam på alla raster förutom ettans rast när Wilma skulle säga något till mig. Men det var lugnt i alla fall. Kunde öva på prov och sånt i alla fall. Det hände inte så mycket. Första timmen hade vi religion, sen bildkonst två lektioner och Nicco var inte där så jag var inte med någon där, det var tråkigt. Sen var det lunch och där måste jag sitta vid mitt världens tråkigaste bord med världens tråkigaste människor, ingen att snacka med. Och sen var det matte och sen historia. Tråkig dag. Sen efter det stack jag till mamma och somnade för jag var jävligt trött. Sen pluggade jag på rreligionsprovet som jag hade idag. Det gick bra. Pluggade ganska mycket så jag kunde allt & jag hoppas på ett B! :D
Idag så hade vi första timmen Historia. Sista timmen i datasalen = ingen facebook på historian :( Dåligt! Sen finska och det var porr i boken!
Kajsa: BEVARE MIG VÄL DET ÄR JU PORR BILDER I BOKEN!
Stackars Ninni som inte var där hon skulle ha dött som hon gör varje finskatimme! :( Men jag skrev i alla fall på din och Tinas bänkar att jag kommer sakna er! För det kommer jag ju! Men i alla fall så efter finskan så hade vi två lektioner slöjd och det var inte roligt för Linus är gay som vanligt och det är verkligen inte kul att råka ut för.. :s :s Sen hade vi två timmar biologi / geografi. Det var inte så roligt för massa hade glömt sitt häfte (jag också) och då började Maria ta upp massa om att vi skulle ta ansvar & skit. Men annars gick det bra och vi hade ett förhör som jag bara hade övat på i skolan den sista rasten men det gick bra ändå och jag tror att jag fick alla rätt fast kanske något enstaka fel. Men skitsamma.
När pappa kom & hämtade mig stack jag och han till stan och fikade för jag ville göra något med han innan jag sticker. Men det var kul att vara med han, det var länge sen vi gjorde något tillsammans! :) Men i alla fall, sen kom jag hem och pluggade på matteprov, hoppas det går bra. Bättre än dom andra matteproven jag har haft i alla fall. För nu är det inte så svårt i alla fall, i alla fall inte det jag övade på men. Sen satt jag bara vid datan och ville skriva ett inlägg för jag har inget att göra. Ska snart lyssna på musik och försöka vara social och sen ska jag väl.. Jag vet inte. Vara ännu mer på datan och ja. Men vi hörs, hejdå!
Jag kallar det fysik kärlek.
Denna blandning kallar jag för "kärlek till matematisk skumbanan och dålig humor taday"
Sniggt namn va? :)

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Jag saknar dej alexandra! Kommer inte hinna träffa dej innan du far, kommer inte till skolan på hela veckan.. Men kan du ta bild på "porrbilden" i finska boken och lägga upp den? <3 :(

2011-02-02 @ 18:21:57
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0