roligt

Har varit en ovanligt rolig vecka ändå:) .. Har inte bloggat för har nästan bara varit på min iphone. Men idag gick jag från 8-2, dubbeltimme syslöjd och annat sånt chill. Hade prov, matematikprov. Som inte var världens lättaste nej, och det kommer ju absoluuuuuut allting som man övat på osv. Efter skolan stannade jag med några som skulle skriva prov, ett tag. För ja,skulle träffa Elina kvart över 2, och vi slutade kvart/tjugo i så att. Sen for jag till staden, så gick vi runt lite, köpte blandannat vaselin, köpte rosa för någon dag sen, nu köpte jag grönt.Och wihu, 2 dagar kvar till Thailand, 30-40 graders värme,varmt vatten, sand mellan tårna.YEAH! Alexandra och jag ska spela massa papijump och våra andra favoritspel på flyget, och sova för det är tydligen på natten också då. Men nu ska jag ladda upp lite andra inlägg vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0