thailand

Imorgon bitti blire att sticka till sverige och sen på kvälln till Thailand! I skolan hände inte så mycket, Tina var där & jag kunde inte skratta då. Efter skolan stack vi till stan och där var Tobias, Frida, Smeden & massa andra. Pratade bara med Frida & Becca för hon var också där. Vågade inte prata med Smeden. :$ Sen kom pappa och hämtade mig och vi åt lite och sen packade vi klart. Nu ska jag vara med han lite innan jag sticker till Reneé. Imorgon bitti kommer mamma och pappa & säger hejdå och sen sticker vi. Jag och renee kommer inte bråka. Det vet jag redan nu. Det har vi inte tid med och vi ska ha lappar som vi visar upp om vi börjar tjafsa, och jag lovar att vi INTE bråkar / tjafsar efter att vi har sett dom bilderna!
Nu har jag inget mer att skriva, hörs!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Och så var det med finska-bilden

2011-02-03 @ 18:17:21
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0