01:30

Hejhej!
Har inte gjort så mycket ikväll , bara sett på 2½ men och försökt äta, går inte så bra. Sovit två timmar tidigare idag på dagen, hade värsta minnesförlusten när jag vaknade, minndes ingenting alls! Har fortfarande ont i huvudet halsen snuvig och så vidare, kanske lite feber, vet inte har ingen metare:(. Resten av jullovet ska jag vara hos Pappa för ja, orkar inte ta upp allt nu men ja. Har inte sett han på länge och så vidare. Men där finns ju internet, och mera saker att fotta, plus att överföringsaken är hon han, så jag inte behöver byta dator hela tiden haha, plus att mammas segar! Nu sitter jag och chattar med Elina,Jennifer och Alexandra/Vanessa!:D Ska snart gå och sova eftersom att ja haha, måste upp och panta flaskor, för jag behöver pengar nu. För ska ju köpa kamera och sen så måste jag köpa saker i Thailand, plus att jag fått pengar av mamma så kanske hon inte ger så mycket mera till Thailand, nåja det är väl lugnt ska 'försöka' att inte slösa så mycket, för det är ju billigt i Thailand, Edhardy för 3 euro kanske?:)
Nåja vi hörs imorgon PUSSEN!
Åland typ 80€ ... Thailand typ 3-8 euro :)
Thailand typ mellan 3-9 beroende på, Åland/Finland/Sverige allt över 40 åtminstone.
Åland, vissa affärer kanske 15-20€ .. Thailand 75cent-1euro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0