awesome

Vart i godby igår :) Var riktigt nice faktiskt, först satt vi hemma hos Frida med en viss Habbib och ja, gjorde va vi nu gjorde och såg på film som allmänt failade. På kvällen när Habbib stack typ 10. Så stack vi ut, låg död på marken och bar på någon snöboll hoppade i snö och så vidare, träffade bgk och jonte den andra. Sen somnade vi vid 4 fast det kändes som 2 typ, random. Men att i allafall, sen vaknade vi vid 2 tiden och stack och köpte cocacola åt lite, sen stack jag hem. Har bara sett på film med pappa, skitbra var den i allafall, handlade om ett gäng som deras båt sjönk så dom måste simma iväg till en holme, kom typ skitmånga hajar och ja det slutade som det slutade. Ikväll har jag smsat med Jonte som bara den, och med Alexandra, snackat i evigheter hehe. Nu ska jag sova för pappa dampar sönder, fast jag ska ju inte sova men att :) Sista jullovsdagen imorgon ,ogillas! Man tycker aa men de blir väl lite kul med skola och träffa alla, men nä det blir det inte, prov,läxor 10 FUCKING PROV den här perioden, FYRA är fan tillräckligt mycket, hehe. Snart Thailand också gillas! Nu ska jag dra, pussen.
gammal bild från thailand. söt jag var då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0