blev inte mycket.

Hörnini att det blev inte mycket till bilder det där som jag tog. Så jag tog massa random med min mobilkamera. Har sjukt tråkigt och ska till Reneé efter mina gymnastikbyxor snart. Ska gå dit. Men skitsamma. Orkar inte skriva något. Helt slut i händerna. Ha't bra!
Jag, Wilma, Nicco & Jennifer igår när vi höll på att ta bilder i skolan och försökte göra en stjärna med våra fötter.. xd
Jag och Jennan igår i skolan, vet inte om hon kommer döda mig för att jag la upp bilden men de skiter vi i. Ser fet ut i den där tröjan .. :s
Syslöjden igår
HAHAHAHAH jag dör seriöst. Zache hade min jacka och gick ner på knä & såg ut som en dvärg. HAHAHA Jag dör.
Random bild jag tog.. I klassen. Vet inte varför men bilden är trög på något sätt. Jag är trög.
Dissa att det ligger massa grejer på mitt golv :s Det är ju uppstädat nu (a)
Haha! Egopics på mig i slutet.. Men aja skitsamma. Ville lägga upp lite bilder bara. Inget mer. Men som ni ser här under så har Reneé bloggat. Men vi hörs sen. Ska sova tidigt idag. Sen imorgon är det fredag, skönt! Ska till mamma efter skolan tror jag. Tar med datorn så jag kan blogga. Sen på lördag sticker jag väl till stan säkert, vill vara med Reneé. Inte sett henne på skitlänge. Eller.. Skitlänge & skitlänge vet jag väl inte.. Men har inte sett henne på ett tag. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0