blickar tillbaka

Hejhej!
Blev väckt tolv -.- Skulle till tandläkaren, och jag var uppe till 6 låg och smsade med Joel haha! Sämst "ser du ett Q ? OOOOOOOQOOOOO?" Haha så där höll vi på, han var hungrig jag med ingen vågade gå till köket haha. Men hos tandläkaren var det som vanligt, men Greger säger inte till när det tar ont det gör JARI, sjukt störit haha oseriöst ju.
Jaja ikväll ska jag lägga mig klockan 9, ska panta flaskor imorgon klockan 10 annars får jag inte pengarna såatt. Blir asmycket pengar iallafall. Nu -> bilder! Puss! Btw så hittade jag mitt minnes kort, don't ask where.

Kommentarer
Postat av: elise

jo jag vet! är faktiskt happy bitch

2011-01-03 @ 14:43:03
URL: http://eliwse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0