Bra låtar!

Just a dream - Nelly
Bumpy Ride - Mohombi
Fuck you - Cee lo green
The time(dirty bit) - black eyed peas
Cooler than me - Mike Posner
Hey baby - Pitbull
Magic - B.O.B
Längesen - Petter
Commander - Kelly Rowland, David Guetta
Alors on dance - Stromae
Stay the night - James Blunt
Need you now - Lady Antebellum
Letting go - Sean kingston
Gettin' over you - David Guetta
Logiskt - Petter
Soulja boy - Soulja girl
Soulja boy - Kiss me thru the phone
Soulja boy - Turn my swag on
Soulja boy - Crank that
Soulja boy - First day of school
Soulja boy - Blowing me kisses
Soulja boy - Pretty boy swag
Vissa av dom gamla men jag gillar dom ändå. Eller typ alla är gamla men jag lyssnar på dom i alla fall. Alla är sjukt bra. Just nu sitter jag och gör ingenting. Tänkte fixa lite tips och så men det orkar jag inte. Det är inte roligt att blogga när man är ensam. Men jag är ju tvungen ;). Men jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag ska antagligen göra något snart. Men jag vet inte vad. Ingen är social på msn eller på facebook. Det ända jag gör är att lyssna på musik och vänta på att bli trött så att jag kan gå och sova. Haha! :D Nej men .. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Har sjukt tråkigt. Ska kanske kolla på film eller nåt. Men det får vi se. Har ingen bra bild att lägga upp heller.. Men ska försöka ta  några.
Tog några snabba bilder bara men dom får duga! Kanske bloggar mer sen om jag orkar. Imorgon ska jag väl kanske till Reneé om hon är frisk, annars får jag väl fråga någon annan helt enkelt, haha! :) Vill ju inte sitta hemma och tråka bara och det var länge sen jag var med någon annan än Reneé. Kanske kan fråga Linnéa ? :) Om hon inte ska vara med någon annan förstås! Annars får jag väl hitta på något annat! Men nu har jag inget mer att skriva. Vi hörs! :D

Kommentarer
Postat av: Nicolina

SötSötSötSöt! :D <3

2011-01-01 @ 21:40:16
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0