brändra makaroner!

Jag tror att jag och Reneé har blivit beroende av min webcam, vi tar bilder hela tiden, kan inte sluta. Men det har väl blivit nåt med att vi måste blogga hela tiden. Och en blogg utan bilder är ju inte en rolig blogg, visst jag har rätt? ;) Just nu sitter jag och Reneé i alla fall och lyssnar på musik och snackar med folk på msn.  Men en sak måste jag berätta som jag och Reneé garvar jättemycket åt. Förra året garvade vi ju till åt att Reneés någon granne undrade om man mjölkade katter, men i år kommer det en ny sak som vi garvar åt. Och det är inte ens roligt. Kolla..
Alexandra: 2011 fyller du fjorton, då blir du fjortis... :(
Reneé: Men du fyller väl också fjorton 2011? :s Eller nej ...
Alexandra: Nej det gör jag inte.
Reneé: Men jag får moppe före dig, nanananana!!
Alexandra: Jaha, men du går också i pension före mig! NANANANANA!!!!!!
Reneé: Neeej, inte om jag blir som Karin och jobbar extra på Gullåsen!
Alexandra: Vadå så du vill torka massa människor i rumpan efter att dom har bajsat? :s
Reneé: Nej man torkar inte bara folk i rumpan på Gullåsen?
Alexandra: Nehe, vad gör man mer då? :o
Reneé: Man ska du ju blooooodprooov och droPPPPPP.
Alexandra: HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA DROPP, HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHA
DET VA DET ROLIGASTE IDAG. HAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
Reneé: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA. Varför då?
Alexandra: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA DROPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!
Det fanns inte ens något roligt i det där, men jag skrattade skitmycket när hon sa att man skulle ta dropp. Men hon uttalade "dropp" på ett helt speciellt sätt, haha. Typ .. "droPPPPPPPPP" eller nåt. :D Det var i alla fall något som fick mig att skratta, haha! Men nu kommer lite cambilder som jag och Reneé har tagit!







dom två sista är egopics på mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0