campics ;)

Nu är Vanessa här. Vi har typ inte gjort så mycket mer än att dricka cola och dansa till massa random låtar som eclipse of the heart och vanne har beatboxat för mig också. Sött. Har tagit lite cambilder. Försökte ta med Vanne men hon sa ju att hon bara blev dålig på alla.. (host.. 2 stycken) Men jag laddar upp egopics på mig istället ;) Just det. Vi sprang runt lite i Ytternäs också och messade med lite folk. Jag hoppade i en snöhög och så.. Blev ju lite blöt men.. Det fixar sig ju alltid! :) Och så hände det en annan sak också som jag inte tar upp här. Tycker det inte är värt att skriva ut på bloggen. Men annars va de ju bra. Det som hände var ju annars inte farligt. Bara pinsamt. Men nu ska jag inte skriva om det mer. Imorgon vet vi inte än vad vi ska göra. Det va meningen att jag skulle till mamma men hon sa att det var okej att jag kom på Onsdag istället nu när Vanessa ska sova här och ja.. Så jag sticket antagligen dit på Onsdag istället. Men jag tar med datorn så att jag kan blogga också! Ska ta lite bilder i Lemland också så att ni får se hur det ser ut där! :) Tror jag ska fråga om Vanne kan komma med också för jag och Vanne har planerat sen jag flyttade dit att hon skulle komma så .. Men vi får se. Annars får jag väl hitta på något annat att göra. I och för sig finns det ju inte så mycket att göra där men .. Man hittar ju alltid på något. Men såklart skulle det vara roligt om någon kunde komma med. Just nu sitter jag och snackar med Nicolina. :D Hon har tråkigt. Stackare.. Funderar på om hon har någon dator? Tror inte de.. Frågade henne nyss. Väntar bara på svar. ---------------- NU SVARADE HON. JA hon har dator men hon sa att det var tråkigt på den... Synd om stackaren. Kan man verkligen säga så? :o Äh, skit i det. Jag ska underhålla henne bara för att hon inte ska känna sig ensam... :( Stackare.. Men nu.. CAMBILDER!
Bjuder på vissa. :D
Ha det bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0