chokladglass

JAJAJAJA! jag har fått en dator eller, hittat en.. min gamla :) Som inte är SÅ bra men iallafall! Har nästan inga bilder eftersom att min telefons kamera sucks sometimes och jag vet inte var överföringsgrejen är till kameran så att. Nu sitter jag och äter chokladglass, jag var i skolan idag ångrar det hade typ feber på gymnastiken när vi hade bosuboll, var helt okey skulle varit roligt om jag inte varit så sjuk/förskyld/magsjuka/jaaa. Efter det hade vi bildkonst, slirade totalt för mig och Hanna och .. Sorbe som bara blir kaxigare/stördare/idiotiskare och så vidare för varje dag fast att ja. Efter skolan for jag till Pappa med bussen för han skulle komma då så skulle han skjutsa mig till Mamma, så nu är jag här vi har INTE bråkat ännu wihu!:D Snart ska jag ringa till Alexandra och säga att hon ska komma så vi hörs!
exopixarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0