cr :s

Jag och Vanne har suttit och gjort massor, det vill säga ingenting. Mest suttit på datorn. Jag minns inte vad vi har ätit idag, måste fråga Vanne. Nu vet jag :D Men skit i vad vi åt. Har redan berättat att vi var med Jennifer och allt det där. Just nu är ingen social på msn, men försöker få alla att skriva. Linnéa va social men inte längre.. :( Hon logga ut så.. Men aja, någon annan får väl vara social. Jaja, inte nåt mer ointressant skitsnack nu. Har fan inget att skriva men jag måste skriva. Jag vet inte vad jag ska göra imorgon. Eller jo, ska till Enrico. Ska ge han tio euro. Tur att han inte läser bloggen, då skulle jag ha vart avslöjad. Tror jag ska få han att läsa bloggen. Ska hota han att om han inte gör de så ska jag kolla på alla svar när vi har prov, mohahah! Nej men.. Han måste läsa den! Alla i min underbara klass ska läsa. Utom emma för hon äter memma. Men nu till det.. Ja.. Vad jag nu ska skriva. Jag och Vanne och några till ska i alla fall till Enrico. Venne vad vi ska göra där men nåt blir de väl i alla fall. Sen på kvällen vet jag väl inte vad jag ska göra. Men på Söndag ska jag i alla fall vara med Linnéa. :) På måndag är det skola. Det här jullovet har gått jävligt fort. Vill att det ska vara längre. Just nu vill jag bara slippa skolan, det känns inte alls bra att gå till skolan eftersom att jag har gått och lagt mig skitsent dom senaste veckorna och jag kommer vara dödstrött sen när jag ska upp till skolan. Det kommer säkert vara så att jag inte vaknar alls och då tror alla att jag är död. NEEJ så får det inte bli. Måste gå och lägga mig i tid imorgon. Typ tio eller nio eller nåt. Bara jag orkar upp och inte är trött. För då fan.
Usch, jag har inget att göra och ingen bild att lägga upp. Min kamera är hos pappa jag glömde den smart som jag är. När jag kommer till han ska jag ta massa massa bilder som jag kan lägga upp och så att det inte tar slut så fort, för då blir jag arg. Jag och Reneé tog ju massa bilder och vi har ju lagt upp alla tror jag. Orkar inte bläddra ner i bloggen för att kolla.  Och vet ni varför jag skriver ett såhär jävla långt inlägg? Jo det är bara för Nicolina & Jennifer. För att dom alltid vill att jag ska uppdatera. Så jag måste väl sitta och uppdatera.
Hade skrivit skitlångt före det här inlägget men de gick inte att publicera. Fittans gay. Orkar inte skriva om allt för jag minns inte ens allt. Men jag kan skriva att igår natt så ringde nicco och sa massa saker.
"HEJ ALEXANDRA VET DU VI RINGDE TILL ALLE MEN HA LA PÅ OCH TINA TRODDE ATT HENNES LADDARE VAR EN ORM. HAHHAHHAHAHAHHA TINA VAR SKRATTADE VI MER ÅT?" halvsov så hörde inte så mycket. Sen frågade hon om jag ville sova och jag sa ja så sen somnade jag om. Jag & Vanne hade sett en film innan Nicco ringde och innan vi hade somnat där vår älskling var med! Så jävla het han är asså! MEN HAN ÄR BARA VÅR. INGEN ANNANS. BARA MIN OCH VANESSAS. FATTAR NI? Bra ni fattar. Asså måste kopiera inlägget sen när jag har skrivit klart så att jag inte går miste om allt igen. Fy fan vad jobbigt. Jag vill skriva om allt men jag minns ju inte vad jag har skrivit om. Vanne är skit skum. Förut för någon minut sen sa hon att jag skulle massera henne ögonbryn men jag stod över det. Tur för mig. Tänk er att sitta och pilla i någon ögonbry liksom hur normalt är det på en skala? Och nu frågade hon "blöder jag?" och så satt hon sin haka på något konstigt sätt. Haha! Hon gör inte det där konstiga längre. Fan nu har jag inget att skriva om. Just det. Razze fyller år idag så jag är skyldig han ett grattis! Grattis Razze! Tretton år nu. Minns fortfarande när vi gick i ettan. Har kvar alla bilder! Synd att du flyttade... :(
Vanne spelar något skit konstigt spel på facebook och det kommer nåt konstigt program på teve tre. Såg på let's dance ikväll också. Anders Bagge va med, fan va skön han är alltså! Alla dansade faktiskt ganska bra. Men det var många där som jag inte kände till, typ författare och såna. Men jag kommer säkert hänga med i Let's dance eftersom jag älskar såna program. Typ Robinson, Idol, Let's dance... Ja ni fattar. :) Älskar att följa dom programmen! Typ tävlingsprogram.
Nu vet jag var jag ska göra sen. Om jag inte har skrivit det redan så ska jag ladda ner filmer. Nicolina är tydligen Vannes största fan. Hon säger de i alla fall. Alltså Vanne.. Men jag tror inte de. Nicco avgudar ju mig så att.. Men Vanne jag är bättre än dig. Bara så att du vet. Usch jag orkar inte skriva men jag måste skriva om allt.
Imorgon ska jag gottgöra vanne eftersom att hon fick vara med min syrra helt ensam i morse medans jag låg och sov. Jag ska stiga upp tidigare än henne ( lycka till loser ) och lada frukost till henne och ge henne frukost på sängen. Eller.. Jag och Vanne måste sova i en jättekonstig soffa. Men men.. Man får ju stå ut så. Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag väl ta lite cambilder. Sen ska jag väl sitta på cr. Orkar inte blogga lika mycket som jag gjorde förut. Före det här inlägget alltså. Det är inte säkert att det går att publicera det är inlägget heller. Men skitsamma. Får väl dela upp det till två inlägg då eller något. Men nu ska jag fixa lite stavfel.
Och just ja. Om jag inte har skrivit det än ( -.- ) så ska jag till... Äh skitsamma orkar inte babbla om det nu. Hej då!
risigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0