det är en vecka kvar nu!

Exakt en vecka kvar tills jag och Reneé ska till Thailand! Kommer sakna alla så jävla mycket! Men det kommer ju bli roligt i Thailand också och så kommer det bli skönt att slippa den här jävla snön.
Idag har jag inte vart i skolan. Haft feber och är helt snurrig, kan knappt stå upp. Inte kul. Kan inte gå på ytternäs disco heller. Jag har bara sovit och kollat på film idag. Nu lyssnar jag på musik och är inne på bdb och facebook. Och bloggar då. Har suttit och skickat massa bilder på mig och Reneé till Reneé. Mer har jag inte gjort idag. Hoppas jag är frisk imorgon. Vill inte vara sjuk på en helg.
Men nu orkar jag inte skriva mer. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0