det ramlar mycket människor denna underbara dag

I skolan var det ganska roligt. I alla fall på musik rasten. Men första timmen hade jag finska. Nicco var i tid. Vi hade ordförhör och jag kunde allting. Det kunde Nicco också. Stolt över henne. Och så var resten av finskan tråkig. Vad jag kommer ihåg i alla fall. Sen så hade min grupp (alltså grupp tre) gymnastik två timmar. Vi skulle stå på händer, på huvudet, göra kullerbyttor och så vidare och så vidare. Men Nicco och Wilma tyckte att jag kunde mycket, som att stå på händer och så.. Men jag tyckte inte det. Tyckte bara att det var.. Ja. Tråkigt och roligt. Vet inte riktigt vad. Men i alla fall. Så sen åt vi. Satt med Tina och Nicco och snackade om helt random saker. Haha, höll på att dö. Men sen efter maten så var det rast. Jag och Jennan gick in på vår håltoalett! Den toaletten har hål i taket! Om ni fattar vad jag menar ;) Men sen skulle jag på musik. Det gick ju inte så bra att gå i snön över grusplan. Men det funkade så jag och Nicco kämpade oss över planen. Sen hann vi precis tills Maggan kom. Jag hade glömt mitt häfte så nu ska Maggan berätta det till Maria -.- Hon är ju sjuk den där Maggan. Men i alla fall så första musik timmen hände typ ingenting. Dansade någon dans ? Afrikansk. Helt sjuk asså. Men det gick bra. Sen så var det rast. Jag, Nicco och Wilma filmade när Shajan, Tobbe, Edvin och alla dom där spelade fotboll. Haha! Och sen så sjöng jag en rapsång som Nicco filmade in men hon får inte lägga ut den någonstans för att den var väldigt pinsam! Men en del av den stå i rubriken så ;) Mer får ni inte veta! Haha, men vi skrattade i alla fall, hahah! Men sen på den musik timmen spelade vi typ gitarr och sjöng massa konstiga sånger. Skitsamma. Sen jag över till södra med Tina, Nicco och Linus och före vi gick dit så hade Linus och Shajan kastat mig på marken så jag var helt blöt. Sköööönt. Eller inte. Men i alla fall så jag blev ännu mera blöt när Linus knuffade mig så jag nästan ramlade. Men i alla fall så när vi kom till klassen var det svenska och vi hade Andreas som vikarie för Maria skulle till Finland. Men Linus var cp och jag höll på att slå till han. Jag sa till han att han var en älg också men jag tror inte han hörde det. Men aja. Sen åkte jag hem och nu gör jag ingenting, lyssnar på musik och ska vänta tills klockan blir tre så att jag kan ringa Reneé. Vill vara med henne idag. Hoppas jag kan det. Men nu inget mer att skriva. Är på skitdåligt humör och idag VET JAG VARFÖR. Men det är inget som jag tar upp här. Bloggar mera sen senare idag. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Hahahaha vi är bäst :D

2011-01-14 @ 14:13:55
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0