DRA PÅ TRISSOR!

Moi!
Jätteseriös rubrik också! Inatt sov jag näsan igenting, hostade för mycket. Jag for till skolan iallafall, men blev hemskickad för mina ögon hade något fel och blinkade för mycket, hostade och det är ju bara onödigt att vara med på Gymnastiken och anstränga sig! Så jag for hem, övade lite på matten som jag inte förstår alls typ. Visade sig att vi har prov imorgon, när jag trott att vi har det på Fredag. Så jag for hem, -> sov & övade på provet. Ikväll ska jag bara se på teve, spela The Sims 3 ;) Och äta glass! Imorgon far jag inte till skolan heller, för nu har jag feber och så vidare.. Så jag får öva på provet imorgon, hoppas seriöst inte att jag får 4 igen. Iallafall, har inget mera att skriva! Ska göra lite inlägg nu, HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0