draken

Efter att jag hade skrivit inlägger som jag skrev idag tidigare så kollade jag på film, sen stack jag och pappa till mamma för att hämta min dator och lite kläder som pappa hade köpt & som jag hade glömt där. Skithalt så jag halkade. Snyggt. Sen stack jag till Reneé. Först gjorde vi ingenting och sen stack vi till draken, som igår. Satt där och snackade om lite saker och saker och lite till. Allt mellan himmel och jord kan man säga! :D Haha! Nej men alltså.. Vi pratade om lite saker, minns inte men. Sen när vi skulle gå hittade Reneé någonting under bordet så ville inte röra henne. Haha, ni vill verkligen inte veta vad det var. :s Blev i alla fall skit rädd för Reneé & sprang hem till henne fort som fan. Sen när vi var inne hos henne gjorde vi ingenting nästan, jag låg under hennes säng och låtsades att jag inte var hemma hos henne och hon tig bilder på mig. Sjukt störigt. Sen snackade vi lite och höll på att somna. Jag ska snart sova eftersom jag inte sov någonting inatt. Kanske en timme. Fy fan vad jobbigt. Men imorgon ska jag inte vara trött. Hatar att vara trött. Så jobbigt. Men imorgon vet jag inte vad jag ska göra.. Om jag skulle vara med Reneé minns jag inte men kommer säkert ihåg imorgon. Men först är det ju ... skola. Fattar inte hur folk kan längta dit? Usch. Finns fan inget värre. Men nu ska jag äta så vi hörs imorgon. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0