Du är blind för killarna som dör för dig. Du faller för killen som kastar dig.

Jag har egentligen ingenting att skriva om, men jag har inget annat att göra än att blogga. Ikväll blir det bara att vara hemma och imorgon också för den delen eftersom att jag inte får gå ut. Den här helgen kommer ju bli awesome! Äh, man får sova i alla fall, och vänta på att man blir frisk. Och det är ju bättre att vara sjuk före Thailand och inte när man är där liksom.
Just nu lyssnar jag på musik. Inget annat. Intressant fakta det där. Vet fan inte vad jag ska skriva om. Inger att skriva.
Sjukt jävla helvetes gammal bild

Kommentarer
Postat av: Sarah Lundstedt

Vad spännande dina poster verkar! kommer med all säkerhet att läsa på din blogg igen! :p Ha en kul helg =P

2011-02-23 @ 21:59:05
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0