engelska

Har pluggat engelska ord nu. Märkte att jag lär mig ganska snabbt faktiskt? Kunde allt på trettio sekunder. Geni.
Men by the way så ska vi äta min favoritmat idag! Wok! Skitgott ju! Och efter det ska jag väl öva lite mer eftersom att jag inte kunde mer än hälften på förra ordförhöret. Och på Torsdag är det chill för då ska mamma vara i skolan istället för mig eftersom att det är något "öppet hus" eller vad fan det hette? Men då ska jag i alla fall få sova hela dagen! :D
Hm, vad ska jag skriva om nu då? Har inget att skriva om men vill ändå skriva. Så är det alltid när jag vill skriva om någonting så går det inte för jag har ingenting att skriva om.
Men jag var i alla fall ute och tog bilder idag. Men jag orkar inte ladda upp dom men det gör jag imorgon. Skola imorgon just det. Glömde det. Fast jag har skrivit om skolan just. Nej nu vet jag inte hur jag skriver. Men skitsamma.
Ska snart äta. Hoppas det i alla fall för jag är skithungrig. Och det är bara tolv dagar kvar till Thailand. I don't really get it .. Jag och Reneé satt uppe ganska länge igår och snackade om Thailand.. Hur det skulle bli osv. :) Ska bli skitroligt. Men jag kommer såklart sakna alla på åland. Min klass osv. Fast vissa kommer jag inte sakna. TYp dom som snackar skit och så. Skönt att slippa dom i alla fall ;).
Men asså nu har jag ingenting mer att skriva så nu ska jag väl sluta med det. Hörs senare. :D
Har undrat ganska länge varför Alfred finns på vår engelskabok.. Någon som vet? Känns lite konstigt att varje engelskatimme se Alfred på boken men.. :s

Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' skicka länk till inlägget om dagens blogg så är jag med:)

2011-01-23 @ 17:31:36
URL: http://www.nettys.se
Postat av: angelica

sv igårkväll åkte jag hem till pojkvännen och myste och sov över där :) du då?

2011-01-23 @ 17:36:03
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: josefine

tack snälla du ;)

2011-01-23 @ 18:20:18
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0