fan också

Hejsan. Om ni undrar varför det står "fan också" så är det för att jag blev sjuk. Eller jag har vart det sen inatt. Det var då det började. Jag vaknade ungefär klockan fyra och hade jätteont i magen och kunde inte somna om och hade ont i halsen och varje gång jag svalde gjorde det jätteont i halsen. Sen efter kanske en halv timme somnade jag om. Jag vaknade klockan åtta och då började jag må illa och jag hade fortfarande ont i magen. Men jag åkte till skolan ändå. Jag och Nicco och Tina stog och skrattade och skrek och höll på. Nicco ramlade i snön för att Linus jagade henne. Då kände jag mig lite bättre. Men när jag hade vart på lektion igen kände jag att jag måste gå på toaletten och då spydde jag. Usch. Efter det gick jag in igen. Jag sa först ingenting men sen mådde jag jätteilla och sa till min lärare att jag hade spytt. Så ringde hon till min pappa först och sen till min mamma och så kom Julias pappa och hämtade mig. Så nu är jag här och jag tror inte att jag går till skolan imogon heller. För som jag känner mig nu känns det inte som världens bästa idé heller. Så jag tror jag skippar det. Och jag har ont i huvudet, mår fortfarande illa, ont i halsen osvosv. Men jag hoppas det blir bättre för att jag orkar verkligen inte må illa och sånt skit. Men det kan ha vart min syster eller Reneé som har smittat mig eftersom att jag var hos Reneé när hon hade magsjuka och det kanske inte heller va världens bästa idé.. Men när jag var hemma hos mamma i förrgår så blev min syster sjuk och hade feber och det kan ju vara så att det var hon som smittade mig också? Det är det jag inte vet men jag mår skitilla i alla fall. Men det var bara det jag tänkte säga. Idag börjar ju mitt och Reneés bloggschema och det kan jag kju inte skippa bara för att jag är sjuk så jag lägger upp flera inlägg idag sen. Och det här var inlägg ett! Så ha de bra så länge!

hahah ser vindögd ut

Kommentarer
Postat av: Wilma

Hoppas du blir frisk <3

2011-01-17 @ 16:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0