feber

Hejsan. Jag skrev ingenting igår i alla fall. Jag var skittrött och mådde jätte illa. Det gör jag fortfarande fast inte på samma sätt. Nu har jag feber och är jättetrött så bloggningen kommer kanske inte vara så värst bra från min sida idag. Jag och Reneé får nog börja med vart nya bloggschema kanske nästa vecka om jag är frisk då. Förhoppningsvis.
Just nu sitter jag och pratar med Jennifer på msn. Hon är också sjuk, ont i huvudet osv tror jag? Men vi gör i alla fall varandra på bättre humör. Vi sitter och snackar om hur man böjer orange tex. Och om massa andra konstiga saker. Jag vet inte riktigt vad vi håller på med men.. Jag saknar alla i skolan. Alla där är gangstrar.. Saknar min gangsterklass. Dom är verkligen naturala gangstrar. Men nu ska jag inte vara så oseriös. Det orkar jag inte med.
Imorgon hoppas jag att jag ska känna mig bättre. Jag ska vara hemma imorgon också så att jag hinner bli frisk. Jag trodde verkligen inte att jag skulle bli frisk såhär fort. Jennan tror att jag har svininfluensa. Eller jag vet inte om hon tror det längre men det trodde hon för ett tag sen. Asså inte ett tag som ett år? Utan ett tag sen som.. en kvart sen..? Ja men jag tror inte att hon tror det längre. Hoppas inte hon tror de i alla fall för jag har inte de. Ehehe. Asså jag vet inte vad jag ska skriva om och jag har inte någon bild att ladda upp. Och jag .. Ja jag vet inte..
Ganska nice också att jag glömde mobilladdaren hos pappa och inte vill jag åka in med någon  jävla buss fram och tillbaks till stan för en laddare heller när jag är sjuk? Och mobilen är dessutom urladdad och det är ju därför jag vill ha laddaren. Logiskt. Och jag har spärr men jag kanske inte har det längre. Det kan jag ju inte heller kolla eftersom att MIN MOBILLADDARE ÄR HON PAPPA. Men ååh vad jag blir arg. Jag vill att min mobil ska vara FULLLADDAD.
Nåja. Vet ni vad jag drömde inatt? Ganska konstigt. Men jag var med min mormor och morfar på Birka eftersom pappa jobbar där. Men jag visste inte att det var birka. Jag trodde att det var typ Cindirella. Och de fanns en strand på sidan av båten och vi åkte typ utanför Afrikas kust tror jag det var? Och så fanns det massa bubbelpoolar och skit? Och hela min klass var där och båten var lika stor som ett helt hotell? Helt sjukt.
Vad ska jag skriva om nu då? Har egentligen skrivit om allt. Och egentligen orkar jag inte skriva mer men jag vill skriva mer. Jag saknar redan min pappa, haha. Han åkte på jobb igår och kommer hem om åtta dagar. Men jag har ju vart med han typ .. Tre fyra månader om man räknar ihop allt sen han blev sjukledig. Men nu orkar jag verkligen inte skriva mer. Och jag har ingen bild att ladda upp, får bli en egopic men jag lovar att jag ska ta flera bilder. Och just ja. Ska spara ihop till en systemkamera ;) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0