fotografera

Hejsan! Vaknade klockan tio över ett idag. Ovanligt tidigt. Såklart ligger väl Reneé också sover som hon alltid gör. Men.. Idag skulle jag ju vara med Jennifer. Det verkar inte ha blivit några ändringar på det! Före det ska jag väl bara vara hemma och chilla! Jag ska gå ut och fotografera lite också hade jag tänkt. Eftersom att det är lite i slutet av vintern nu så är det väl på tiden. :) Eller.. Är det i slutet av vintern? Eller är det i mitten? Jaja skitsamma. Vi säger att det islutetimitten! :) Igår gick jag och lade mig vid tre. Snackade med Joel, Reneé och Linnéa fram till dess och satt på facebook och skrev massa random med Reneé som ni ser om ni går lite längre ner i bloggen. Men.. Natthumor. :D
Nu ska jag väl börja dra mig ut för att fota lite eller så ska jag se en film tror jag. Får se vilken det blir. Sen ska jag väl gå ut till andra datorn och ladda ner lite låtar till iTunes och sen ladda ner till min Ipod. Sen får vi se vad jag hittar på. Vi hörs!
Bjuder på världens mest random bild, hahaha!

Btw så är jag nyvaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0