fredag - sista dagen i skolan den här veckan!

Den här veckan har gått jättefort.. Det känns som att det är Tisdag eller något. :o Det känns jätte konstigt men samtidigt skönt. Imorgon ska jag sova länge! Jag kommer ju att sticka till Lemland ikväll så att. Men jag bloggar ändå! Och Reneé kanske skulle komma dit också. Så det ska också bli kul. :) Om hon kommer alltså. Men det får vi ju hoppas att hon gör. Annars blir jag ledsen och sticker till henne istället. Det var (enligt mig ;)) länge sen jag sov hos henne. Så jag vill sova över med henne imorgon kanske! Och sen nästa vecka sticker pappa på jobb som han inte har vart på på flera månader. Så på Tisdag kommer jag antagligen hit på dagen men sticker sen på kvällen igen. Mer vet jag inte vad jag ska göra nästa vecka. Men snart ska jag i alla fall till Reneé troligtvis. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0