hallå blåbärskiosk

Hallå.
Var trött som fan imorse, fick gå till skolhälsovårdaren och vila en timme. Fast det var mest för att slippa fysiken men endå:) Övade jättemycket på Engelskaprovet hos Gunilla/studietimmarnas lärare. Så jag tror det går helt okej. På fredag har vi fysikprov, som kommer gå skit. Förresten bara för att en viss person som kanske läser bloggen ska se, jag hatar när du säger att dina prov kommer gå skit och bli underkända när du har 10a på allting -.-
Jaja du är störd som fan så vem bryr sig. Efter skolan for jag med läxor till Hanna, typ 6 stycken var sjuka minst. Och sen går man där själv med bland annat Annie:) Sen efter jag fört läxorna, sov jag. Vaknade nu, snackade med syster som jag inte sett på längre. Jag ska bli moster, det är najs låter gammalt. Men jag är iallafall inte farbror till en 50 åring? HAHAHA, fråga inte. Nu ska jag snart öva lite till på Engelskan sen dator, och sen teve. Ska verkligen lägga mig tidigt, som jag sa igår klockan 8 för jag var jättetrött, men sen somnar jag 12 såatt ja. Vi skrev någon berättelse på svenskan, skrev av skräckfilmen Scar ungefär, kommer få en 10 ;)! Nejmen nu ska jag sluta skriva. PuC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0