happy feet

Nu ska jag, min syrra och min lillebror kolla på happy feet för att såkalrt ska min syrra kolla på den. Tidigare idag kollade ju jag på fångarna på fortet. Ganska bra. Det var ett tag sen jag såg det sist. Känner mig lagom risig och kommer känna mig ännu mera risig imorgon. Det är vad jag känner på mig i alla fall. Och jag har inte spelat Wii idag... Inte badat heller. Bara suttit och tuggat tuggummi, pratat med Reneé, Nikålina och Elina på msn och haft tråkigt. Inget mer. Men imorgon ska jag göra mer, jag lovar! Nu ska jag kolla happy feet, hejdå!
Har ni sett risigare?

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Jo, har sett risigare: Slirar Harry när han har ett paraply mitt i sommaren :D

2011-01-15 @ 22:23:23
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0