har bestämt mig för att gå och lägga mig tidigt!

Länge sen jag bloggade. Haha! Men i alla fall.. Eftersom att jag har gått och lagt mig jättekonstiga tider nu för tiden har jag bestämt mig för att gå och sova tidigt idag! Klockan tre :D Tidigt för mig.. Men att imorgon på kvällen ska jag vara med Jennifer. De va meningen att Reneé skulle sova här men så blev det inte. Så vi får se vad jag gör på kvällen. Idag har jag bara vart hemma exakt hela dagen! Inte gjort någonting. Bara satt och lyssnat på musik och försökt vara social. Har inte fått träffa någon heller... Tråkigt värre. Men jaja, musik är alltid bra! Och jag måste påpeka att du som är så jävla wannabe min och Reneés blogg bara kan sluta läsa den över huvud taget och sluta göra samma sak som vi och så vidare. Du är så sjukt störig människa! Men .. Tillbaks till eh.. ja.. Där vi var. Imorgon på dagen ska jag försöka gå ut och ta lite bilder. Länge sen sist! Så det är på tiden. Och det är bra att jag får komma ut lite eftersom att när jag sov hos Reneé så var vi mest inne. Och jag har bara vart inne idag också. Så jag ska försöka komma ut lite. Men nu har jag inget mer att skriva. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Oh så kul :D har inte hunnit öppna de än.. hoppas de är bra :}

2011-01-03 @ 03:25:28
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0