har städat mitt rum, före & efter bilder!

Som jag sa skulle jag städa mitt rum när jag kom hem och det gjorde jag. Och helt otroligt att jag kom ihåg att ta bilderna. ;) Brukar ju glömma sånt och så.. Men nu kom jag ihåg det som tur var. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och snackar med Reneé på msn. Snart ska jag väl duscha tror jag. Sen får vi väl se vad jag gör. Jag tror inte jag orkar åka till Reneé idag igen, och hon har feber och jag börjar också känna mig sjuk. Perfekt.. Nu på jullovet och allt. Men jag hoppas att jag inte är sjuk i alla fall. Men här ska ni få före och efter bilderna! Ha det bra så länge så bloggar jag mer sen!

Före:




Efter:




Där har ni bilderna! :) Vissa blev lite suddiga, men det får duga. Det tog inte alls så länge för mig att städa. Ganska snabbt faktiskt! Men det går bättre för mig att städa när jag lyssnar på musik, så det är säkert därför det gick fort, haha! :)
Brukar ni lyssna på musik när ni städar?
Nu har jag inget mer att skriva. Skriver mer sen! Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Jag älskar ditt rum <3 Det är så fint! :D

2011-01-01 @ 21:39:03
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0