Hollywood polisen

Hann inte skriva om allt jag gjorde igår så jag skriver om både idag och igår nu.
Igår sov jag ju hos pappa eftersom att jag var i stan och inte orkade åka tillbaks till mamma. eller jag minns inte riktigt hur det var men skitsamma. Så på dagen var jag lite med han, åkte till sparhallen och köpte ljus och tre filmer. Pappa köpte lite mer men det brydde jag mig inte om, var mest mat och sånt. Jag fick ljus och köpte tre stycken filmer. Hollywood polisen. Såg två stycken av dom igår. Den ena hade jag redan sett men det visste jag inte om. Den andra hade jag inte sett, kanske bara slutet, tror jag i alla fall. Men det visste jag inte heller om. Den tredje ska jag se idag. På kvällen igår var jag med Reneé. vi gick till draken, åkte runt i Strandnäs, och massa annat. Var lite random och ja.. Haha! Sen på kvällen kollade jag filmerna och messade lite med folk. Sen kunde jag inte sova på hela natten så höll typ på att somna i skolan. Första dagen i skolan idag. Kändes lite konstigt. Men de funkade. Var astrött men det gick, haha! Nu är jag hemma och ska snart kolla på den tredje filmen. Sen ska jag vänta tills Reneé loggar in på msn eller att hon ringer eller tills klockan är typ fyra eller nåt. Hon kommer säkert sova när jag ringer henne -.- Eller just ja.. Har spärr. Snackade med Reneé i en halv timme för någon dag sen. och så har jag messat ganska mycket med Linnéa på senaste tiden, haha! Bra att någon är social i alla fall ;) Men sen ska jag väl vara med Reneé och sen när jag kommer hem (till pappa, ska till mamma på fredag istället) så ska jag väl .. Ja jag vet inte, jag får se vad jag gör. Kanske .. Ja.. jag vet inte. Skitsamma. Inget mer att skriva nu. Skriver mer ikväll sen & berättar vad jag och Reneé gjorde. Hejdå!
Skitgammal bild.. :o Men jag lovar att det ska komma fler bilder.. Men jag är ju inte på min dator nu och här finns det bara massa gamla bilder, så jag lovar att det ska komma fler bilder! LOVARLOVARLOVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0