hoppas jag blir frisk tills på fredag åtminstone..

Duschade nyss. Jätteskönt! Just nu sitter jag bara och gör ingenting. Jag har jättetråkigt men det är väl inte meningen att man ska ha roligt när man är sjuk heller? Eller? I alla fall så hoppas jag verkligen att jag blir friskt tills på fredag! Vem vill vara sjuk på en helg? Och så ska jag kanske med Tina på hockeymatch också, och det vill jag inte missa! Brukar gå på dom flesta hemma matcherna om man säger det så, jag vet inte. Men jag vill verkligen inte missa det.
Senare idag ska jag inte heller göra någonting. Jag måste försöka få min laddare på något vis. Jag får väl försöka åka in till stan imorgon då om jag orkar. För jag måste verkligen ha min mobil så att jag kan få tag på någon alls? Så ska försöka med det också om inte mamma börjar dampa förstås.
Förresten.. Vem här tycker att Kissie behöver banta? Det tycker verkligen inte jag! Hon är inte alls fet och det fet och det vet hon själv, ändå bantar hon? Ganska sjukt tycker jag.
Men nu ska jag inte skriva mera! Orkar inte det heller. Så ha det bra! Ska se till att Reneé bloggar också lite senare om hon loggar in på msn! :)
egoboost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0