ετα hεsт ρå fεsт ε вεттяε εи lεsk

Haha random rubrik ↑
Iallafall gick och la mig klockan 1, stolt eller nånting. Vaknade klockan 3 och fick för mej att det var morgon, steg upp gick runt, märkte att det inte var morgon, sen tog det en himla tid för mig att somna om. Vaknade också tidigt klockan halv 10, var ju meningen att jag skulle till Frida klockan 12 nånting, men jag mådde jätte illa blödde näsblod och så vidare... Nu har det gått över så pappa skjutsar dit mej nångång efter jobb, vi ska väl bara se på film & så, träffa Habbib eftersom att han tydligen pratar om det hela tiden, jaja, blir väl att ta de lugnt mest. Stannar väl där rätt så länge imorgon för nothing händer ändå hemma! Igårkväll hm, gjorde jag inte så mycket hade näsblod och Elina kom underfull med varför, det är för att jag sovit och ätit för lite, ofcourse... Men nu ska jag gå i duschen mitt hår e fätty, och sen typ packa ner lite saker, platta håret osv och fara och hämta lite kläder + skolväska från mamma, skola på måndag! Pepp! .. Gillar att vi har 10 prov den här provperioden mjä. Vi hörs, och nä jag tror inte jag tar med datan till Frida!

Kommentarer
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

fin blogg :)

2011-01-07 @ 14:40:08
URL: http://nniles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0