i am in lemland

Yes, ni ser på rubriken! Just nu är jag i Lemland. Åkte hit direkt efter att jag hade vart hos Reneé. Hos henne gjorde vi inte så mycket. Pratade och låg på golvet och så vidare. :D Sen stack jag till Lemland hem till mamma direkt. Först satt jag och åt lite med henne sen gick jag in på rummet och satt på datorn. Har inget att göra men ska snart bada bubbel ;) Haha, de där lät lite random men skitsamma. Har snackat ganska mycket med Sami om lite olika saker, och ja. Ikväll ska jag väl bara ta det lugnt. Sen imorgon ska jag väl inte göra så mycket, inte vad jag vet. Men jag kanske sticker ner till den där affären och ska fråga om någon kan komma hit, alltså bara över dagen eftersom att min lillasyster (Julia.. Som Shajan säger att liknar skitmycket på mig fastän hon inte gör de..) ska få hit en kompis. Men ska kanske fråga Jennifer eftersom Reneé inte kunde. Hon skulle få gäster eller något. Jag vet inte riktigt. Men aja. Nu ska jag .. Ja jag vet inte. Får se. Jonte (SM3T) har skrivit, ska väl skriva lite med honom då.. Hejdå! :)
öööverredigerad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0