in tha stad!

Men SHEEEYNA! Shena hyena de kom jag på nu. Men asså nu är jag i stan. Skulle ju ha kommit hit redan på eftermiddagen men nu blev de inte så nej. Men nu är jag här i alla fall och jag kan inte skriva på dom här tangenterna så de här inlägget blir inte så långt. Imorgon är det skola och det innebär att man ska stiga upp tidigt vilket innebär att jag måste sova tidigt annars orkar jag inte upp vilket innebär att om jag inte orkar upp kommer jag för sent vilket innebär att om jag kommer för sent så blir det pinsamt att komma för sent vilket innebär att jag kommer vara helt borta i skolan. nu kom jag inte på mera "vilket innebär" vilket innebär att jag inte kom på mer. men nu inget mer å skriva vilket innebär att jag måste sluta skriva nu vilket innebär att det här inlägget inte blir längre än såhär vilket innebär att jag säger hejdå nu, hejdå!
sommar innebär tandemcykel vilket innebär köra in i ett staket vilket innebär att pappa är ute och går vilket innebär att renees arm vrider sig vilket innebär att hon får ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0