karkki

Heej!
Inte bloggat idag, har inte orkat. Har knappt orkat stiga upp, har ont i ryggen, och så vidare. Vaknade klockan 9 av att Pappa står och GLOR i rummet, jag vågade inte visa att jag var vaken för då skulle han väl sagt att jag skulle måsta gå till skolan!:D Nej det tänkte han inte säga, för jag ska vara hemma imorgon också. Missade matteprovet idag, var inte alls skönt nejnej. Sen biologiprov på Fredag, inte övat alls. Knappt på matten heller, men jag ska väl. Måste gå ut med hunden idag, hade typ 10 tröjor och utebyxor, plus massa annat. Sen har jag bara legat i soffan och sett på Solsidan som mamma var så snäll och kom med:)! Och sen ätit Pätkis,chips och Banan Haha. Nu började dvn få problem så jag kan inte se mera på Solsidan, men har ju sett det tusen gånger förrut så att:)!. Men nu ska jag väl fortsätta se på Tv som vanligt, när jag är sjuk då. Vi hörs!♥

Kommentarer
Postat av: wilma

BROADWAY. <3

Fifan vad gött.

2011-01-29 @ 12:01:26
URL: http://:c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0